Kundservice stängt 23 oktober på grund av utbildning

Läs mer
Gå direkt till innehåll
NSR AB
Sök

NSR testar

För att fortsätta att driva utvecklingen framåt och skapa hållbara förutsättningar för kommande generationer jobbar NSR aktivt med att testa nya tjänster.

Fastighetsnära insamling av textilavfall

NSR har testat att samla in textil fastighetsnära för att se om det underlättar för kunden att sortera ut textilier. Förhoppningen är att minska andelen textil som hamnar i restavfallet.

En hög med kläder

NSR:s sopbilar hjälper till att underhålla Helsingborgs vägar

Visste du att våra sopbilar hjälper till att hitta gropar och sprickor på Helsingborgs vägar? Det sparar både resurser och skattebetalarnas pengar.

Test av mobil återvinningstjänst

I september 2021 testade vi en ny tjänst för de som bor i Båstads kommun – en mobil återvinningstjänst som vi kallar MÅNA.

Illustration över hur den mobila ÅVC:n kan fungera

Test med bestäm-själv-tömning

Cirka 2000 villahushåll i Helsingborg testade under 15 månader en annorlunda typ av sophämtning – bestäm-själv-tömning. Här kan du läsa om testet och hur det genomfördes.

Bestäm-själv reglage för on-demand-projektet

Test med beställning via app

Via appen Togenesis testade vi ett nytt sätt att beställa hämtning av till exempel grovavfall.

Mobiltelefon

Kontakta kundservice

E-post: kundservice@nsr.se
Telefon: 042-400 13 40

Kontakta oss i övriga ärenden

E-post: nsr@nsr.se
Telefon växel: 042-400 13 00

Telefontider

Måndag-fredag: 08.15-15.00
Lunchstängt: 12.00-12.30

E-tjänster

Samtliga e-tjänster och blanketter
Anmäl dig till våra digitala utskick
Mina sidor

Om NSR

Postadress
NSR AB
251 89 Helsingborg

Besöksadress
Hjortshögsvägen 1
254 64 Helsingborg
Hitta till oss

Organisationsnummer
556217-4580

Fakturera NSR
Jobba hos oss
Boka studiebesök

Snabblänkar