Om ditt kärl går sönder

Om ditt kärl går sönder

Här får du reda på  vad du ska göra ifall ditt kärl går sönder.

Längst ner på sidan hittar du formulär för felanmälan.

Om kärlet går sönder i samband med tömning

Om kärlet går sönder i samband med tömning ska detta rapporteras in till vår kundservice av chauffören som tömde kärlet. NSR står för reparationen av kärlet. Det kan vara bra att kontakta vår kundservice för att vara säker på att en reparation är beställd.

Om kärlet går sönder på grund av något du orsakat

Om kärlet går sönder för att du till exempel lagt något varmt i kärlet eller du råkat backa på kärlet är det du som står för kostnaden för reparation eller byte av kärl. Detsamma gäller om du glömt att stormsäkra och kärlet blåst bort. I vissa fall täcks kostnaden av din hemförsäkring. Reparation eller byte av kärlet beställer du hos vår kundservice.

Felanmälan av trasigt kärl

Formulär för felanmälan

Om du behöver göra en felanmälan, eller om ditt kärl behöver repareras, går det bra att fylla i formuläret nedan.

Kundnumret hittar du på din faktura

Hämtningsadress

Välj kärl
Förklara så utförligt som möjligt
You must confirm you're not a robot.

I våra formulär samlar vi in de uppgifter du angivit för att kunna leverera våra tjänster och hantera felanmälningar och kundsupport. Behandlingen av uppgifterna sker i enlighet med gällande lagstiftning. Läs mer om hur NSR hanterar personuppgifter på www.nsr.se/om-den-har-webbplatsen/gdpr.

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of eslov.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.

Close popup window