Gå direkt till innehåll
NSR AB
Sök

Felanmälan

Här kan du bland annat anmäla om du inte fått tömt eller om ditt kärl behöver repareras.

Felanmälan på den här sidan gäller bara din egna kärl. Om du vill anmäla att en återvinningsstation (ÅVS) behöver städas, tömmas eller snöröjas gör du det via sopor.nu/hittaatervinningen

Läs mer om ditt kärl innan du felanmäler

  • Ditt kärl och hur du tar hand om det
  • Mitt kärl är inte tömt
  • Skaffa sms-påminnelse
  • Tömningskalender
  • Felsökning - checklista

Formulär för felanmälan

Om du behöver göra en felanmälan, eller om ditt kärl behöver repareras, går det bra att fylla i formuläret nedan.

Kundnumret hittar du på din faktura

Hämtningsadress

Välj kärl

Välj…

Förklara så utförligt som möjligt

I våra formulär samlar vi in de uppgifter du angivit för att kunna leverera våra tjänster och hantera felanmälningar och kundsupport. Behandlingen av uppgifterna sker i enlighet med gällande lagstiftning. Läs mer om hur NSR hanterar personuppgifter på nsr.se/gdpr

Rapportera städning eller tömning av ÅVS

Om du upptäcker att en återvinningsstation (ÅVS) behöver städas, tömmas, snöröjas eller halkbekämpas så gör du det via sopor.nu

Kontakta oss

Växel: 042-400 13 00
Kundservice: 042-400 13 40
E-post: kundservice@nsr.se

Kundservice öppettider

Måndag-onsdag 08.15-16.15
Torsdag 08.15-15.00
Fredag 08.15-16.15
Lunchstängt 12.00-12.30

E-tjänster

Samtliga e-tjänster och blanketter
Anmäl dig till våra digitala utskick

Postadress

NSR AB
251 89 Helsingborg

Besöksadress

Hjortshögsvägen 1
254 64 Helsingborg
Hitta till oss

Organisationsnummer

556217-4580

Snabblänkar