Du är här / Privat / Min sophämtning / Anmäl, beställ och boka tjänster / FelanmälanFelanmälanHär kan du bland annat anmäla om du inte fått tömt eller om ditt kärl behöver repareras. Läs mer om ditt kärl innan du felanmälerDitt kärl och hur du tar hand om detMitt kärl är inte tömtSkaffa sms-påminnelseTömningskalenderFelsökning - checklistaFormulär för felanmälanOm du behöver göra en felanmälan, eller om ditt kärl behöver repareras, går det bra att fylla i formuläret nedan. Kundnummer (inte obligatoriskt)Kundnumret hittar du på din fakturaFörnamn*Efternamn*E-post*Telefonnummer*Hämtningsadress Gatuadress*Postnummer*Ort*Vilket kärl gäller anmälan. Tänk på att vi inte reparerar eller ersätter fluglock.*Välj kärlVälj…Vad gäller ditt ärende?*Förklara så utförligt som möjligtI våra formulär samlar vi in de uppgifter du angivit för att kunna leverera våra tjänster och hantera felanmälningar och kundsupport. Behandlingen av uppgifterna sker i enlighet med gällande lagstiftning. Läs mer om hur NSR hanterar personuppgifter på nsr.se/gdpr SkickaSkriv ut