Från och med april har våra fakturor ett nytt utseende.

Läs mer
Gå direkt till innehåll
NSR AB
Sök

Beställ dekaler

Har dina dekaler försvunnit eller blivit slitna? Då kan du beställa nya via vårt formulär. 

Så här placerar du dekalerna i de olika kommunerna

När du har fått hem dekalerna är det viktigt att du placerar rätt dekal i rätt fack, annars kan inte sopbilen tömma ditt kärl. Här kan du läsa mer om hur du placerar dekalerna i just din kommun:

KÄRL 1

A: Matavfall
B: Restavfall
C: Metallförpackningar
D: Hårda plastförpackningar

KÄRL 2

A: Pappersförpackningar
B: Tidningar
C: Ofärgade glasförpackningar
D: Färgade glasförpackningar

Mjukplastförpackningar samlar du in i en säck som du får av oss. Vi hämtar säcken på beställning. Du måste alltså kontakta oss för att boka hämtning.

KÄRL 1

A: Pappersförpackningar
B: Restavfall
C: Matavfall
D: Färgade glasförpackningar

KÄRL 2

A: Plastförpackningar
B: Tidningar
C: Metallförpackningar
D: Ofärgade glasförpackningar

KÄRL 1

A: Matavfall
B: Restavfall
C: Färgade glasförpackningar
D: Tidningar

KÄRL 2

A: Pappersförpackningar
B: Hård- och mjukplastförpackningar
C: Ofärgade glasförpackningar
D: Metallförpackningar

I Höganäs kommun använder man inte fyrfackskärl i dagsläget. Så här ser det istället ut för dig som har full sortering med delat kärl för mat- och restavfall  i Höganäs:

KÄRL 1

A: Matavfall
B: Restavfall

KÄRL 2

A: Pappersförpackningar

KÄRL 3

A: Färgade och ofärgade glasförpackningar samt metallförpackningar
B: Tidningar

KÄRL 1KÄRL 2KÄRL 3
A: MatavfallA: PappersförpackningarA: Färgade och ofärgade
glasförpackningar
samt metallförpackningar
B: RestavfallB: Tidningar

Mjuk- och hårdplast sorteras i en säck som du får av oss. Säcken hämtas enligt det schema som du kan hitta i vår tömningskalender.

Beställ nya dekaler

Formulär för beställning av dekaler

Kundnumret hittar du på din faktura

Hämtningsadress

Välj vilka dekaler du vill beställa

I våra formulär samlar vi in de uppgifter du angivit för att kunna leverera våra tjänster och hantera felanmälningar och kundsupport. Behandlingen av uppgifterna sker i enlighet med gällande lagstiftning. Läs mer om hur NSR hanterar personuppgifter på www.nsr.se/om-den-har-webbplatsen/gdpr.

Kontakta oss

Växel: 042-400 13 00
Kundservice: 042-400 13 40
E-post: kundservice@nsr.se

Kundservice öppettider

Måndag-onsdag 08.15-16.15
Torsdag 08.15-15.00
Fredag 08.15-16.15
Lunchstängt 12.00-12.30

E-tjänster

Samtliga e-tjänster och blanketter
Anmäl dig till våra digitala utskick

Postadress

NSR AB
251 89 Helsingborg

Besöksadress

Hjortshögsvägen 1
254 64 Helsingborg
Hitta till oss

Organisationsnummer

556217-4580

Snabblänkar