Gå direkt till innehåll
NSR AB
Sök

Mitt sopkärl har försvunnit, hur gör jag för att få ett nytt?

Gå en runda i ditt område/gata och se om det kanske har hamnat hos en granne eller står längre ner på gatan. Om du inte hittar det, kontakta kundservice på kundservice@nsr.se eller ring 042-400 13 40. Eftersom du hyr kärlet i ditt abonnemang, blir du skyldig att ersätta det om det försvinner eller om det blir förstört, till exempel om det brinner upp.

Kontakta oss

Växel: 042-400 13 00
Kundservice: 042-400 13 40
E-post: kundservice@nsr.se

Kundservice öppettider

Måndag-onsdag 08.15-16.15
Torsdag 08.15-15.00
Fredag 08.15-16.15
Lunchstängt 12.00-12.30

E-tjänster

Samtliga e-tjänster och blanketter
Anmäl dig till våra digitala utskick

Postadress

NSR AB
251 89 Helsingborg

Besöksadress

Hjortshögsvägen 1
254 64 Helsingborg
Hitta till oss

Organisationsnummer

556217-4580

Snabblänkar