Vi har just nu högre belastning än vanligt, och våra svarstider kan därför vara något längre. Tack för din förståelse!

Läs mer
Gå direkt till innehåll
NSR AB
Sök

Mitt sopkärl har försvunnit, hur gör jag för att få ett nytt?

Gå en runda i ditt område/gata och se om det kanske har hamnat hos en granne eller står längre ner på gatan. Om du inte hittar det, kontakta kundservice på kundservice@nsr.se eller ring 042-400 13 40. Eftersom du hyr kärlet i ditt abonnemang, blir du skyldig att ersätta det om det försvinner eller om det blir förstört, till exempel om det brinner upp.

Kontakta kundservice

E-post: kundservice@nsr.se
Telefon: 042-400 13 40

Kontakta oss i övriga ärenden

E-post: nsr@nsr.se
Telefon växel: 042-400 13 00

Telefontider

Måndag-fredag: 08.15-15.00
Lunchstängt: 12.00-12.30

E-tjänster

Samtliga e-tjänster och blanketter
Anmäl dig till våra digitala utskick
Mina sidor

Om NSR

Postadress
NSR AB
251 89 Helsingborg

Besöksadress
Hjortshögsvägen 1
254 64 Helsingborg
Hitta till oss

Organisationsnummer
556217-4580

Fakturera NSR
Jobba hos oss
Boka studiebesök

Snabblänkar