Skaffa kundkort hos NSR

Skaffa kundkort hos NSR

Med kundkort för företagare betalar du enkelt i efterskott mot faktura.  De kan användas på alla NSR:s anläggningar och återvinningscentraler.

Är ni många som kör avfall kan ni få flera kundkort.

Så här ansöker du om kundkort

  1. Ladda ner och fyll i blankett för ansökan om kundkort.
  2. Läs igenom följande dokument, ALBA och ordningsregler för avfallslämnare.
  3. Skriv ut blanketten. Firmatecknaren ska signera.
  4. Scanna in blanketten och skicka med e-post till kundkort@nsr.se eller skicka med post till NSR AB, Kundansökan, 251 89 Helsingborg.
  5. När vi hanterat din ansökan får du ett mail. Det kan ta upp till två veckor innan ditt kort är färdigt.
  6. Hämta ut kortet eller korten på önskad återvinningscentral eller återvinningsanläggning. Observera att du måste legitimera dig.

Vi fakturerar två gånger i månaden

Vi fakturerar två gånger i månaden. En gång för dag 1 till dag 15 i månaden och en gång för dag 16-31.

Har du blivit av med ditt kundkort?

Kundkortet är en värdehandling och ska förvaras säkert. Om du tappar eller blir av med ditt kort anmäl detta snarast till kundkort@nsr.se eller 042-400 13 00. Ersättningskort kostar 200 kronor exklusive moms.

Behöver du inte ditt kundkort längre lämna in det på någon av NSR:s anläggningar.