Skaffa kundkort hos NSR
Med kundkort för företagare betalar du enkelt i efterskott mot faktura. De kan användas på alla NSR:s anläggningar och återvinningscentraler.
Är ni många som kör avfall kan ni få flera kundkort.
Så här ansöker du om kundkort
- Ladda ner och fyll i blanketten för ansökan om kundkort för företag (pdf).
- Läs igenom följande dokument, ALBA och ordningsregler för avfallslämnare.
- Skriv ut blanketten. Firmatecknaren ska signera.
- Scanna in blanketten och skicka med e-post till kundkort@nsr.se eller skicka med post till NSR AB, Kundansökan, 251 89 Helsingborg.
- När vi hanterat din ansökan får du ett mail. Det kan ta upp till två veckor innan ditt kort är färdigt.
- Hämta ut kortet eller korten på önskad återvinningscentral eller återvinningsanläggning. Observera att du måste legitimera dig.
Vi fakturerar två gånger i månaden
Vi fakturerar två gånger i månaden. En gång för dag 1 till dag 15 i månaden och en gång för dag 16-31.
Har du blivit av med ditt kundkort?
Kundkortet är en värdehandling och ska förvaras säkert. Om du tappar eller blir av med ditt kort anmäl detta snarast till kundkort@nsr.se. Ersättningskort kostar 200 kronor exklusive moms.
Behöver du inte ditt kundkort längre kan du lämna in det på någon av NSR:s anläggningar.