Viktig information för dig som har autogiro

Läs mer

Från och med april har våra fakturor ett nytt utseende.

Läs mer
Gå direkt till innehåll
NSR AB
Sök

Varför har jag en streckkod på mitt kärl?

På alla kärl hos villor i Ängelholms kommun finns det en klisterdekal på sidan av kärlet med en streckkod och adressen som kärlet tillhör. Streckkoden innebär att kärlet är taggat med ett litet chip. Chipet läses av automatiskt och gör att vår kundservice direkt kan se när kärlet är tömt av bilen. Än så länge fungerar detta bara i Ängelholms kommun men vi har även börjat tagga kärl i Helsingborgs stad.  Chipet innehåller ingen personlig information utan hjälper oss bara att se snabbare när ditt kärl blivit tömt.

Det är viktigt att du låter streckkoden vara kvar på kärlet.

Kontakta oss

Växel: 042-400 13 00
Kundservice: 042-400 13 40
E-post: kundservice@nsr.se

Kundservice öppettider

Måndag-onsdag 08.15-16.15
Torsdag 08.15-15.00
Fredag 08.15-16.15
Lunchstängt 12.00-12.30

E-tjänster

Samtliga e-tjänster och blanketter
Anmäl dig till våra digitala utskick

Postadress

NSR AB
251 89 Helsingborg

Besöksadress

Hjortshögsvägen 1
254 64 Helsingborg
Hitta till oss

Organisationsnummer

556217-4580

Snabblänkar